بانوان, رابطه جنسی

صفر تا صد انواع لوبریکانت ها + امکان خرید با قیمت مناسب و محرمانه

انواع لوبریکانت ، تاخیری روان کننده کدکس ایموشن آنلاین کاندوم

چرا از لوبریکانت ها استفاده کنیم؟

چرا از لوبریکانت استفاده نکنیم؟ لوبریکانت ها عالی هستند! استفاده از لوبریکانت ها یا روان کننده چیزی نیست که بخاطر آن احساس شرم کنیم. لوبریکانت ها لذت زیادی به تجربه ی جنسی شما اضافه میکنند. بسیاری از بانوانی که بدن آن ها حتی به طور طبیعی مقدار زیادی روان کننده واژینال تولید میکند، باز هم از لوبریکات ها استفاده میکنند تا لذت رابطه جنسی خود را افزایش دهند.

همچنین توجه داشته باشید که خشکی واژینال عارضه ی جنسی شایعی در میان زنان است که ۱ نفر از هر ۳ نفر در بین زنان آن را تجربه می کند. یکی از مهمترین علت‌های اولیه درد واژینال طی رابطه‌ جنسی خشک بودن واژینال است.

چرا واژن خشک میشود؟

  1. استرس زیاد در دفعات اولیه ارتباط جنسی و ترس از دخول (استرس باعث کاهش لذت معاشقه شده، ترشحات واژینال را کاهش داده و سوزش و درد، دوباره سبب افزایش استرس میشود)
  2. سوزش ناشی از پاره شدن پرده‌ی بکارت در دفعات اولیه رابطه جنسی
  3. مدت زمان بالا در مقاربت و کم شدن ترشحات واژینال
  4. کم بودن ترشحات واژینال به صورت مادرزادی
  5. کم بودن میزان معاشقه و پیشنوازی
  6. یائسگی

انواع ژل لوبریکانت

ژل لوبریکانت به انواع مختلف لوبریکانت بر پایه آب، لوبریکانت های روغنی و لوبریکانت های سیلیکونی تقسیم میشوند که در ادامه به بررسی کامل این موارد، فواید و محدودیت های استفاده از این مواد میپردازیم.

لوبریکانت بر پایه آب

لوبریکانت های بر پایه آب یا water base به لوبریکانت هایی میگویند که اگر در تماس با آب قرار بگیرند، در آن حل میشوند. این لوبریکانت ها کاملا سازگار با بدن بوده و سبب حساسیت نمیگردند ، ph واژن را بهم نمیریزند و باعث پارگی کاندوم های لاتکسی نمیشود و بهترین انتخاب برای استفاده از لوبریکانت در روابط جنسی هستند.

معرفی لوبریکانت های بر پایه آب موجود در بازار ایران

در حال حاضر، از لوبریکانت های بر پایه آب موجود در بازار ایران، میتوان به لوبریکانت کدکس و ژل زرد ایموشن اشاره کرد.

لوبریکانت کدکس موجود هستند و ژل ایموشن بدون طعم در پت های زرد رنگ موجود هستند.

بنا به تجربه ی مشتریان، میتوانیم بگوییم که کیفیت لوبریکانت کدکس نسبت به رقیب آن ایموشن بالاتر است، البته قیمت آن نیز از ایموشن بالاتر است.

در برخی موارد، پمپ ژل زرد ایموشن به درستی عمل نمیکند و باید در آن را باز کنید و مستقیما مقداری از ژل را از آن خارج کنید. بخاطر همین ما به مشتریانمون توصیه میکنیم اگر بحث قیمت برایشان مهم نیست ژل کدکس رو انتخاب کنند.

البته توجه داشته باشید هر دوی این ژل ها بر پایه آب بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و دارای تاریخ انقضای طولانی مدت حداقل 1 سال هستند.

ژل کدکس همچنین حاوی مقدار کمی الکل نیز هست که برای جلوگیری از عفونت و قارچ در آن گنجانده شده. اگر شما فردی هستید که به الکل حساسیت دارید. از ژل زرد ایموشن استفاده کنید.

شما هر دوی این لوبریکانت / روان کننده ها را میتوانید از فروشگاه آنلاین کاندوم در بسته بندی کاملا محرمانه تهیه نمایید

لوبریکانت های بر پایه آب و روغن ماساژ

لوبریکانت های روغنی

برخی افراد بناگاه برای رابطه جنسی از روان کننده های با پایه روغن مثل روغن زیتون، روغن بچه، روغن ماساژ یا … استفاده میکنند. توجه داشته باشید که استفاده از روغن برای رابطه جنسی باعث بهم زدن ph واژن شده و آن را بعد از حدودا یک دقیقه خشک مینماید و اصطکاک را بیشتر میکند. و دقیقا برعکس اتفاقی که قرار بود اتفاق می افتد.

همچنین این روان کننده ها با آب شسته نمیشوند و حتما باید با آب و صابون شسته شوند. همچنین استفاده از روغن، باعث کثیف شدن و لک شدن ملحفه ها و تشک شده و به راحتی نیز پاک نمیشود.

و مهمترین نکته، این روان کننده ها باعث از بین رفتن بافت کاندوم شده و سبب پارگی یا سوراخ شدن آن میگردد و خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی و بارداری را بسیار افزایش میدهند. پس از روان کننده های روغنی برای دخول استفاده نکنید و تنها برای ماساژ و پیش نوازی استفاده کنید

لوبریکانت های سیلیکونی

لوبریکانت های سیلیکونی، همانند لوبریکانت های بر پایه آب، سبب بهم خوردن ph واژن نشده و میتوان از آن ها با خیال راحت استفاده کرد. همچنین این لوبریکانت چون در آب حل نمیشود میتوان برای رابطه های جنسی زیر دوش یا حمام نیز استفاده کرد.

توجه کنید که این لوبریکانت ها نیز نباید در تماس با مواد سیلیکونی همانند کاندوم های سیلیکونی قرار بگیرند چون باعث خراب شدن آنها میشوند.

طرز استفاده از لوبریکانت

مقدار زیادی از لوبریکانت را بر روی ناحیه آلت تناسلی خود و شریکتان ریخته، با دست آن را پخش کنید و به تمامی نواحی ناحیه الت تناسلی خود بکشید (بیش از حد از دست خود استفاده نکنید که باعث خشک شدن لوبریکانت شود). از رابطه ی جنسی خود لذت ببرید.

همچنین به یاد داشته باشید لوبریکانت را در نزدیکی خود قرار داده تا در صورت لزوم، سریعا بتوانید مقداری از آن را مجددا استفاده کنید.

قیمت لوبریکانت در داروخانه

روان کننده زرد ایموشن در داروخانه ها از قیمت 22 تا 25 هزار تومان عرضه میگردد و ژل لوبریکانت کدکس نیز از 34 هزار تومان تا 45 هزار تومان عرضه میگردد (بسته به خرید جدید و قدیم این قیمت میتواند متغیر باشد).

شما میتوانید ژل کدکس و زرد ایموشن تولید جدید (با تاریخ انقضای طولانی)  را با قیمت مناسب و در بسته بندی محرمانه از فروشگاه آنلاین کاندوم تهیه نمایید.

عوارض ژل لوبریکانت

تاکنون عوارضی برای ژل لوبرکانت های بر پایه آب پیدا نشده است و این ژل ها کاملا سازگار با بدن هستند. البته این ژل ها چون دارای مقدار کمی الکل برای ضدعفونی کردن هستند، ممکن است در افراد بسیار کمی سبب سوزش بر روی پوست شود که بعد از چد دقیقه برطرف میگردد.

اگر حساسیت پوست شما زیاد بود، با پزشک خود حتما مطرح نمایید.

ژل لوبریکانت مقعدی

از آنجا که مقعد، برعکس واژن از خود هیچ گونه ترشحاتی ندارد، برای رابطه مقعدی حتما باید از روان کننده های پایه آب استفاده شود.

بعضی از بانوان از آنجا که در رابطه مقعدی درد زیادی متحمل میشوند، ترجیح میدهند از لوبریکانت های تاخیری استفاده کنند که دارای لیدوکایین بوده و باعث بی حسی شود. البته توجه داشته باشید نباید به علت بی حسی موضعی، رابطه ی مقعدی طولانی باشد.

البته توجه داشته باشید هنگام استفاده از لوبریکانت های تاخیری، آقا حتما از کاندوم استفاده کند تا اندام های جنسی ایشان در تماس با لیدوکایین بی حس نگردد

و نکته ی آخر، رابطه ی مقعدی، حتی با استفاده از لوبریکانت و مواد تاخیری، یک رابطه نامناسب و دردناک برای خانم است و نباید دفعات آن بالا باشد.

لوبریکانت های بر پایه آب مناسب برای رابطه مقعدی

بهترین مارک لوبریکانت

از لوبریکانت های مجاز که در داروخانه های سطح کشور نیز موجود هستند، برند کدکس و ژل زرد ایموشن از پر فروش ترین ها میباشد. ژل آستروگلاید آمریکایی و دکتر شیفلد نیز از محبوبیت خوبی بین کاربرای ایرانی برخوردار هستند که متاسفانه به صورت خیلی محدود در بازار ایران موجود هستند.

منظور از خوردنی بودن لوبریکات پایه آب چیست؟

از انجا که این لوبریکات ها سازگار با بدن بوده و در آب حل میشود، اگر مقداری از آن، حین رابطه جنسی دهانی (اورال) بلیعده شود، مشکل خاصی را سبب نمیشود.

آیا از لوبریکانت هایی که برای معاینات پزشکی استفاده میشود، میتوان برای رابطه ی جنسی استفاده کرد؟

بله، البته لوبریکانت هایی که مستقیما برای روابط جنسی تهیه شده اند، از کیفیت بالاتر و همچنین قیمت بالاتری برخوردار هستند.

چه لوبریکانتی اننخاب کنیم؟

در نهایت بهتر است لوبریکانتی را انتخاب نمایید که پایه آب بوده و با انتخاب و استفاده یکبار از مدل های مختلف آن، لوبریکانتی که بیشترین سازگاری با بدن شما را دارد برای دفعات بعدی انتخاب نمایید.

سفارشم چگونه به دستم میرسه؟

خرید کاندوم با ارسال محرمانه - آنلاین کاندوم

سفارش شما در بسته بندی کاملا محرمانه و بدون نام فروشگاه یا محتویات داخل آن بر روی مرسوله توسط الوپیک (تهران) و پست پیشتاز (شهرستان) برای شما ارسال میگردد.

بیشتر بخوانید: خرید کاندوم و لوبریکانت با ارسال محرمانه

لوبریکانت های بر پایه آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *